Abstract:
В даний час відзначається різке збільшення дітей з відхиленнями в психомоторному і мовленнєвому розвитку. Помітно зросла кількість спеціальних корекційних груп, реабілітаційних центрів та консультативних пунктів. Питання корекції мовленнєвих порушень у дошкільників зростає з кожним роком все гостріше. Це пов’язано і з погіршенням екологічного стану природи, якості продуктів харчування та іншими причинами. У дослідженнях в сфері фізичної реабілітації дошкільників із порушенням функції мовлення найважливішим є аспект максимально можливого виключення помилок з процесу освоєння моторних рухів є головною вимогою. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити педагогічні умови існуючої методичної бази з питань корекції моторних навичок дошкільників, які мають порушення функцій мовного розвитку та сформувати корекційну програму з даного питання із використанням інструментів фізичної реабілітації.