Аннотации:
Дошкільний вік – найбільш сприятливий період для розвитку навичок мовленнєвого спілкування дітей, розвитку мовлення в тісному взаємозв'язку з розвитком мислення, усвідомлення себе і навколишнього світу. Це важливий період, в якому закладаються всі основні особливості особистості і визначається якість подальшого фізичного і психічного розвитку дитини. У дошкільному віці відбувається найбільш інтенсивний розвиток мовлення. Дошкільна освіта – це дуже важливий процес, в ході якого дитина вчиться долати труднощі. Дошкільна освіта відіграє велику роль в соціалізації дітей. Ключова роль дошкільної освіти полягає в створенні умов для формування гармонійної, духовно багатої, фізично здорової, розвиненої особистості, що володіє естетичною свідомістю, творчими здібностями до індивідуального самовираження через творчу діяльність. Мета роботи: перевірити особливості використання ігрових форм роботи з дітьми дошкільного віку із ЗНМ в умовах логопедичної групи ЗДО.