Abstract:
Самосприйняття являє собою складний психічний процес, який полягає у сприйнятті особистістю численних образів самого себе в різних ситуаціях діяльності й поведінки, в усіх формах взаємодії з іншими людьми і в поєднанні цих образів в єдине ціле утворення – уявлення про себе, а потім у поняття свого власного «Я» як суб'єкта, який відрізняється від інших суб'єктів. Порушений розвиток самосприйняття негативно впливає на становлення особистості загалом, це стосується і дітей з порушеннями мовлення (О. Бєлова, О. Вержиховська, Н. Гаврилова, С. Конопляста, Л. Лісова Т. Сак та ін.). Мета дослідження – визначити та обґрунтувати методи навчально-виховної роботи, спрямовані на формування позитивного самосприйняття у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.