Аннотации:
З огляду на вимоги сьогодення змінюється стратегія і тактика навчання рідної мови. Головна увага звертається на актуальну, важливу мету освіти школярів – їх різнобічний мовленнєвий розвиток. Відповідно до мети, завданнями навчання є: розумовий розвиток, корекція порушень розвитку, прищеплення етичних і моральних норм, опанування мовою як засобом спілкування та пізнання. Зміст шкільної освіти з української мови оновлюється згідно з вимогами Державного стандарту освітньої галузі ,,Мова і читання” згідно встановлених нормативних компетенцій з урахуванням основних принципів навчання: функціонального комунікативно-лінгводидактичного, проблемно-пошукового, українознавчого та зважаючи на такі чинники, як доступність матеріалу, його достатність, доцільність, актуальність, інформативність і системність. Мета дослідження: провести дослідження стану розвитку опанування грамотою дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку та через аналіз отриманих результатів розкрити основні методичні аспекти оптимізації вказаного процесу.