Abstract:
Одним з пріоритетних напрямів державної політики виступає гуманізація системи освіти, що забезпечує інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір з акцентом на особистісно-зорієнтовану освітню модель, створенні рівних можливостей для дітей і молоді в отриманні якісної освіти, забезпеченні варіативності її отримання відповідно до здібностей та індивідуальних можливостей тощо. Виходячи з концепції модернізації змісту спеціальної освіти, логічно виникає необхідність по новому розглянути проблематику ефективності дослідження та оптимізації організації системи допомоги дітям із порушеннями мовлення. При цьому система роботи з ними має будуватися на активному використанні збережених можливостей дітей, бути комплексною і здійснюватися групою спеціалістів: невропатологом, логопедом, спеціальним педагогом, психологом та іншими фахівцями вузького спрямування, які можуть залучатись для більш детального дослідження. Мета роботи полягає у проведенні дослідження особистісної готовності дітей з типовим та порушеним мовленнєвим розвитком до освітньої діяльності в закладі загальної середньої освіти.