Abstract:
На сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки одним із пріоритетних напрямів роботи залишається корекція моторної алалії. Необхідність наукового дослідження питань етіології, патогенезу та корекції моторної алалії у дітей зумовлена: недостатнім рівнем теоретико-методологічної розробленості даної наукової проблеми й ускладненням її диференційної діагностики. Останнім часом все більшого поширення набуває нейропсихологічний підхід до діагностики та корекції порушень психічного розвитку, який передбачає аналіз стану мозкових систем та цілеспрямований вплив на слабкі ланки з опорою на сильні. Метою дослідження було визначено формування методики та програми формування міжпівкульної взаємодії у молодших школярів з моторною алалією, в основі якої покладене вивчення особливостей та характеру порушення.