Abstract:
Пам’ять є однією з найважливіших психічних функцій головного мозку. Якщо сприймання – це початковий етап пізнавального процесу, відображення об’єктивної реальності, що діє на наші органи чуття у конкретний проміжок часу, то пам’ять – це відображення об’єктивної реальності, але тієї, що діяла в минулому. Будь-коли сприйняте, пережите в подальшому не зникає безслідно, і за певних умов матеріал минулого може бути більш або менш точно відтворений знову. Мета роботи – дослідити особливості розвитку пам’яті дітей шкільного віку при різних типах психологічного дизонтогенезу. Пам’ять є однією з найважливіших психічних функцій головного мозку. Якщо сприймання – це початковий етап пізнавального процесу, відображення об’єктивної реальності, що діє на наші органи чуття у конкретний проміжок часу, то пам’ять – це відображення об’єктивної реальності, але тієї, що діяла в минулому. Будь-коли сприйняте, пережите в подальшому не зникає безслідно, і за певних умов матеріал минулого може бути більш або менш точно відтворений знову.