Abstract:
Головним завданням сучасної шкільної освіти є розвиток гармонійної, всебічно розвинутої особистості (В. Смирнов, Г. Орлова та ін.). Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП) (А.Шевцов, С. Миронова, М. Шеремет та ін.). Проблеми навчання й виховання дітей з церебральним паралічем вказує на те що, сенсомоторний недорозвиток, чинить негативний вплив на розвиток у них псхічних пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфери та розвитку навичок комунікації (К. Семенова, О. Мастюкова, І. Іпполітова, І. Мамайчук І. Панченко, В. Мясищев та ін.). Вчені відмітили, що недорозвиток у моторної сфери має негативний вплив на розвиток у дітей з церебральним паралічем комунікативної, емоційно-вольової сфери та пізнавальних процесів. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямованої на формування навичок комунікації у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем.