Аннотации:
Оволодіння фонетико-графічними навичками є дуже важливими для школяра, оскільки вони уможливлюють цілісне засвоєння навчальної програми, побудову соціальних стосунків з однолітками та відчуття комфорту у середовищі класу та школи. Письмо, є основним способом отримання учбової інформації і грає провідну роль у процесі засвоєння знань, тому можливі порушення письма є серйозною перешкодою для забезпечення оптимального процесу навчання дітей. За останні роки, зросла кількість дітей початкових класів, що зазнають мають труднощі в навчанні спричинені нездатністю опанувати необхідними навичками письма. Сьогодні можна говорити про те, що проблема порушень писемного мовлення в дітей є актуальною не тільки для логопедичної практики, а й усієї системи дошкільної і шкільної освіти в Україні. Мета дослідження: розглянути та дослідити особливості формування фонетико-графічних навичок у дітей молодшого шкільного віку.