Abstract:
Науковий інтерес до виявлення та аналізу специфіки розуміння значення фразеологізму, відбору фразеологічних сполучень за їх основними семантичними ознаками при побудові власних висловлювань молодшими школярами із тяжкими порушеннями мовлення в умовах комунікації має на меті отримання нових фактів про типові, характерні для порушення мовленнєвого розвитку прояви патологічного механізму в операціях із лексико-фразеологічними знаками, що сприятиме удосконаленню адекватних структурі недоліку при тяжких порушеннях мовлення практичних методів формування культури спілкування засобами фразеологізмів у дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці методики корекційної (логопедичної) роботи з формування культури спілкування у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів.