Abstract:
Мовлення, виступаючи в своєму функціональному призначення як засіб пізнання і спілкування, служить найважливішим інструментом соціалізації учнів з порушеннями інтелекту. Особистість формується в діяльності та спілкуванні з іншими людьми, сама визначає характер протікання цих процесів. Мовлення має величезне значення для формування психічних процесів, всієї особистості дитини, становлення мислення і волі, тому розвиток вербальної комунікації у таких дітей є однією з актуальних проблем спеціальної педагогіки. комунікативних умінь і навичок стосовно молодших школярів з порушеннями інтелекту, слід зазначити, що, незважаючи на чітке уявлення про те, яке значення має вміння людей взаємодіяти один з одним, багато аспектів формування комунікативних умінь і навичок у даній категорії дітей залишаються менш розробленими, ніж в інших сферах спеціальної педагогіки і психології. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити методику формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту.