Аннотации:
Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання. Цікавість умовного світу гри робить позитивною, емоційно забарвленою монотонну діяльність із запам'ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, а емоційність ігрового дійства активізує всі психічні процеси і функції дитини. Актуальність гри в даний час підвищується і через перенасиченість сучасних дітей інформацією. У всьому світі, і в Україні в тому числі, розширюється предметно-інформаційне середовище. Телебачення, відео, радіо, комп'ютер, мережа Інтернет останнім часом надають величезний обсяг інформації дітям. Актуальним завданням стає розвиток самостійної оцінки та відбору одержуваної інформації. Однією з форм навчання, що розвиває подібні вміння, є дидактична гра, що сприяє практичному використанню знань. Мета дослідження: розробити методичне забезпечення процесу використання дидактичних ігор в освітній діяльності дошкільників із ЗПР.