Аннотации:
Сьогодні відбувається зростання чисельності дітей з неврологічною патологією, зокрема з дитячими церебральними паралічами. Проблема вивчення психологічних особливостей дітей з діагнозом дитячий церебральний параліч (ДЦП) - одна з найбільш актуальних в спеціальній психології та дефектології. Дитячі церебральні паралічі характеризуються особливостями порушень пізнавальної діяльності, моторної, мовної а також нервово-психічної сфери, при цьому міра вираженості залежить від локалізації і важкості ураження кори головного мозку. Ці особливості чинять негативний вплив на розвиток дітей дошкільного віку і становлення особистості в цілому. Мета дослідження полягає у теоретико-експериментальному вивченні особливостей розвитку емоційно-вольової сфери дітей дошкільного віку із ДЦП.