Аннотации:
На сучасному етапі триває активний процес розвитку системи корекційно-розвиваючого навчання дітей із порушеннями психофізичного розвитку (у тому числі мовленнєвому), що являє собою якісно новий рівень освітнього процесу, що дозволяє виявляти та вчасно надавати дітям логопедичну та іншу спеціалізовану допомогу. Аналіз психолого-педагогічної літератури та практики свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями усного мовлення, що зумовлює труднощі в оволодінні програмами навчання і виховання дітей дошкільного віку, своєчасною мовленнєвою підготовкою дітей до школи, мисленнєво-пізнавальною діяльністю, поведінкою. Мета дослідження – виявлення стану сформованості та виявлення особливостей формування комунікативних вмінь у дошкільників з псевдобульбарною дизартрією.