Abstract:
Писемне мовлення є основним навчальним умінням школярів та входить до комплексу соціально-значимих навичок людини. Читання та письмо як структурні елементи писемного мовлення слугують важливим засобом накопичення та відтворення знань, сприяють розвитку пізнавальної та особистісної, в тому числі духовної сфер дитини. Своєчасна підготовка дітей до шкільного навчання, в тому числі мовленнєва, великою мірою сприяє зменшенню у них труднощів під час опанування навичками читання і письма. Особливої уваги у цьому зв’язку потребують дошкільники з порушеннями мовленнєвого розвитку, для яких важливим є особливий вид підготовки до навчання ‒ профілактика порушень писемного мовлення. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення з використанням засобів логопедичної гімнастики для профілактики порушень писемного мовлення у дошкільників.