Abstract:
Розвиток мовлення – провідний принцип навчання рідної мови. Він охоплює всі сторони мовленнєвої діяльності дошкільника. У пояснювальній записці до програми з української мови підкреслено, що мовленнєва змістова лінія, яка є основною, передбачає розвиток усного і пропедевтики писемного мовлення дошкільників, вміння користуватись мовою як засобом спілкування, пізнання та впливу. Програмою передбачається набуття елементарних знань про мовлення: усне і писемне, діалогічне і монологічне; про особливості висловлювань обумовлені комунікативними завданнями, ситуацією спілкування, однак значно важливішим завданням є розвиток вміння здійснювати види мовленнєвої діяльності що разом становлять зв’язне мовлення. Мета дослідження: діагностика стану розвитку та обґрунтування методики формування переказу в дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвитку мовлення.