Abstract:
На сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки в Україні велика увага приділяється організації роботи з різними групами дітей з порушеннями розвитку в умовах інклюзії. Не дивлячись на значну матеріальну скруту, держава надає можливість удосконалювати спеціальну методику, яка займається вивченням проблем, пов’язаних з навчанням і вихованням дітей. У здійсненні перебудови системи освіти з метою практичної підготовки учнів до життя у суспільному середовищі велике значення має правильно організоване навчання їх письму. Мета дослідження: сформувати та апробувати комплекси корекційних вправ спрямовані на корекцію порушень розвитку базових для засвоєння процесів письма та читання психічних процесів та функцій пізнавальної діяльності та апробувати їх в умовах загальноосвітньої школи у процесі навчання дітей з порушеннями розумового розвитку та з тяжкими порушеннями мовлення.