Аннотации:
Проблема адаптації людей із особливими освітніми потребами до різних видів соціально-значущої діяльності є досить актуальною. На часі важливого значення набувають дослідження, пов’язані з адаптацією особистості до навчальної діяльності у початковій школі, адже це найбільш складні періоди життєдіяльності особистості в онтогенезі. Актуальність проблеми нашого дослідження зумовлена розвитком інклюзивної освіти в Україні дітей з ДЦП. Вивчення питання шкільної адаптації дітей із ДЦП становить значний науковий інтерес, а підсумки дослідження матимуть вагоме практичне значення. На часі актуальною є проблема забезпечення сприятливих умов для шкільної адаптації дітей з ДЦП в умовах інклюзивного навчання. Мета дослідження – розробити організаційно-педагогічні умови забезпечення адаптації молодших школярів з ДЦП в умовах інклюзивного навчання.