Аннотации:
Соціальна зрілість суспільства оцінюється за ставленням до дітей, особливо, до дітей з особливими освітніми потребами. Створення у суспільстві сприятливих умов для повноцінного розвитку, соціальної адаптації та самореалізації осіб з психофізичними порушеннями є актуальним питанням сьогодення. Значну роль у вирішенні цих завдань відіграють корекційні педагоги, психологи, лікарі, фахівці соціальної сфери. Майбутні фахівці повинні володіти комплексом відповідних особистісних якостей, що забезпечить їм успішне виконання цієї професійної діяльності, допоможе краще зрозуміти дітей з особливими освітніми потребами. Іншими словами, студенти повинні бути психологічно готовими до роботи з цією особливою категорією дітей. Психологічна готовність представляє комплекс взаємопов’язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, які забезпечують успішну взаємодію усіх суб’єктів та об’єктів професійної діяльності. Мета нашого дослідження – науково обґрунтувати й емпірично дослідити особливості психологічної готовності майбутніх працівників соціальної сфери до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами.