Abstract:
Сучасний розвиток нашої держави характеризується глибокими соціально-економічними і політичними змінами в освітньому і культурному житті суспільства, що зумовлює його духовне оновлення та нові підходи до педагогічного мислення і діяльності педагога. Особливого значення набувають питання виховання підростаючих поколінь у нових соціальних умовах діяльності школи, її взаємодії з іншими соціальними інститутами та сім’єю, як з однією з головних і, водночас, складних, динамічних систем, яка є невід’ємним елементом соціальної структури суспільства. Сім’я визначається як мала соціальна група, яка утворюється на основі моральних та юридично-правових законів суспільства, довіри між членами подружжя, батьками і дітьми, і несе великий виховний потенціал всебічної підготовки дітей і молоді до життя. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності педагогічної діяльності вихователя з вихованцями з неблагополучних сімей.