Abstract:
Проблема волі є однією з найбільш складних та малодосліджених у сучасній психології (Л.І. Божович, К.М. Корнілов, А.І. Висоцький, В.А. Іванніков, В.К. Калін, А.Ц. Пуні, В.І. Селіванов, С.М. Шингаєв, А.І. Щербаков та ін.). Це викликано інтегрованістю вольових явищ, їх тісним переплетінням з іншими психічними процесами. Актуальність дослідження волі обумовлена і суто практичними позиціями, пов’язаними з формуванням вольових якостей особистості, необхідних людині для розв’язання багатьох життєвих проблемних ситуацій. Нагальною є також проблема формування волі в конкретних умовах навчально-професійної діяльності. Мета роботи полягає у теоретико-експериментальному дослідженні особливостей розвитку вольових якостей студентства, розробці системи їх цілеспрямованого формування та корекції.