Аннотации:
Одне з головних завдань сучасної дошкільної освіти - плекання індивідуальності дитини, формування у неї потреби у самовизначенні, самореалізації. Складно переоцінити у становленні особистості, її успішному функціонуванні в різних сферах життєдіяльності, роль мови і мовлення. Як зазначає А.Богуш, індивідуальність дитини яскраво відбивається у її мовленні, бо воно є провідним засобом самовираження і саморозвитку. Тому чільна увага в системі дошкільної освіти завжди відводиться мовленню. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку є однією зі стрижневих проблем сучасної дошкільної лінгводидактики. Її актуальність визначається Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Комплексними заходами щодо всебічного розвитку і функціонування української мови”, спрямованими на модернізацію дошкільної освіти, оновлення змісту, вдосконалення форм, методів і технології вивчення рідної мови, формування культури мовлення та вдосконалення мовленнєвої комунікації. Мета дослідження – з’ясувати місце казок в процесі розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку, розробити й експериментально апробувати методику розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами казок.