Abstract:
За матеріалами психолого-педагогічних досліджень у наш час відзначається тенденція збільшення кількості дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Серед них виділяється група дітей, у яких за збереженого інтелекту, слуху та зору спостерігаються слабко виражені (або, парціальні, часткові) порушення мовлення, які проявляються у порушеннях звуковимови та фонематичного сприймання. Фонематичне сприймання являє собою елементарний рівень розпізнавання мовленнєвих висловлювань. Мається на увазі здатність до диференціації та категоріальної ідентифікації всіх фонем рідної мови. Найважливіше значення для оволодіння звуковою стороною мовлення має фонематичний слух – здатність до слухового сприймання звуків мовлення (фонем) і уміння розрізняти звуки у їх послідовності у словах. Мета дослідження: вивчення підготовки дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до шкільного навчання з використанням спеціально дібраних дидактичних ігор.