Аннотации:
Завдання сучасного педагога полягає у тому, щоб знаходити особистісні ресурси дитини та підтримувати її пізнавальний інтерес та навчальну мотивацію. Ще більш вагомого значення розвиток навчальної мотивації набуває у підлітків з інтелектуальними порушеннями, які мають своєрідні особливості мотиваційної сфери у цілому, та навчальних мотивів, зокрема. Успішна навчальна діяльність забезпечить у майбутньому таким учням змогу брати активну участь у соціальному та професійному житті. Тому мотиваційна сфера є важливою для формування соціальної поведінки. У дипломній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури, експериментально вивчено особливості та запропоновано рекомендації щодо розвитку навчальної мотивації підлітків з інтелектуальними порушеннями.