Короткий опис(реферат):
Наразі є важливим розв’язання завдання успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціальну реальність нашої країни. У центрі цієї проблематики – дошкільник з інтелектуальними порушеннями. Саме науково обґрунтована корекція сенсорної діяльності такої дитини, психолого-педагогічний супровід її розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями та виводить на перший план потребу кардинально нового ставлення й підтримки такої дитини на етапі дошкільного дитинства у системі виховання – спеціального, інклюзивного та інтегрованого. Мета роботи – дослідити розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями.