Аннотации:
Вивчення особливостей адаптації дітей з синдромом Дауна у дошкільному віці зумовлена, перш за все, потребами педагогічної та психологічної практики. Діти з синдромом Дауна зазнають значних труднощів під час адаптації до умов навчального закладу, зокрема у дошкільному віці. Це перешкоджає процесу їхньої соціалізації, штучно ізолює таких дітей, утруднює розкриття внутрішнього потенціалу. Правильна і безперервна робота з набуття дітьми з синдромом Дауна соціального досвіду в подальшому буде сприяти їх соціалізації та інтеграції в звичайне середовище однолітків. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до закладу дошкільної освіти.