Аннотации:
Формування санітарно-гігієнічних навичок, як і самостійності, у дітей з аутизмом вкрай ускладнене, хоча і необхідне. У зв’язку з порушеннями комунікативної сфери у дітей практично не утворюються спонтанні спроби наслідування дорослих, як і інтерес до їх діяльності. Так, досить пізно і з великими труднощами складаються елементарні навички повсякденного життя, набуті вміння мізерно використовуються у інших умовах, у кращому разі їх перенесення супроводжується постійним заохоченням з боку дорослого. Дитина виявляє нездатність самостійно користуватися наявними знаннями і вміннями. Робота з розвитку санітарно-гігієнічних навичок надзвичайно важлива також для допомоги сім’ї, яка виховує дитину з аутизмом. Мета дослідження – виявлення стану сформованості та розробка і апробація методів і умов соціально-педагогічної роботи з формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з аутизмом дошкільного віку.