Abstract:
На сучасному етапі подолання шкільної неуспішності у молодших школярів є важливою проблемою. У дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку значною мірою вона обумовлена недостатньо повним розумінням ними змісту прочитаних текстів. Порушення у засвоєнні семантичної структури слова негативно впливають на розвиток зв’язного мовлення дитини, обмежують можливості розуміння зв’язних текстів. Самостійне засвоєння значення нових слів, з потоком яких дитина зустрічається в навчальній літературі, у цієї категорії учнів теж утруднене. Є і порушення техніки читання, що впливають на якість розуміння дітьми з порушеннями мовлення змісту прочитаного. Мета дослідження – з урахуванням особливостей розвитку осмисленого читання у молодших школярів з порушеннями мовлення скласти програму формування розуміння змісту прочитаного у дітей з порушеннями мовлення.