Аннотации:
Формування лексичної складової мовлення є однією із важливих та актуальних проблем для сучасної логопедії, оскільки воно розвивається вже із самого народження дитини та до кінця життя лише поповнюється та удосконалюється. Лексична складова завжди є у всіх провідних видах діяльності дітей та безпосередньо впливає на їхній мовленнєвий і психічний розвиток. Від її сформованості у дитини із тяжкими порушеннями мовлення залежить її майбутній розвиток та адаптація в суспільстві. Мета дослідження – спираючись на дослідження актуального рівня розвитку первинного базового словника у дошкільників з ЗНМ теоретично обґрунтувати та розробити методику формування первинного (базового) словника у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії.