Abstract:
Оскільки однією з найпоширеніших проблем психофізичного розвитку молодших школярів є мовленнєві порушення, необхідне здійснення досліджень, спрямованих на пошук ефективних шляхів організації, проведення корекції та розвитку. Незважаючи на те, що сучасні технології створюють максимальні умови для всебічного розвитку, дитина виконує мовчки ігрові дії, обмежуючи мовленнєвий досвід. Внаслідок неповноцінної мовленнєвої діяльності порушується розвиток пізнавальної діяльності, знижується продуктивність запам’ятовування, порушується логічна і смислова пам’ять, з труднощами опановуються розумові операції, тобто має місце негативний вплив на всі сфери особистості. Мета дослідження ‒ за результатами вивчення мовленнєвої активності в учнів молодших класів з легким порушенням мовлення розробити та впровадити корекційну програму для стимуляції мовлення.