Abstract:
У теперішній час переходу від інституціалізації до соціальної інтеграції осіб з психофізичними порушеннями важливого значення набуває вивчення їх особистісного розвитку. При вивченні особистості підлітків з порушеннями інтелекту особливого характеру набуває проблема їх адекватної самооцінки. Оптимальне формування особистості підлітка з порушеннями інтелекту на етапі дорослішання дасть можливість впливати на успішне становлення самооцінки та Я-концепції, сприятиме його ефективній соціалізації та інтеграції, що розвиватиме потенційні можливості підлітка. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та експериментальне вивчення особливостей самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями, запропонувати рекомендації щодо розвитку самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями.