Аннотации:
Виховання гармонійної особистості потребує належного розвитку уяви, адже саме її успішне функціонування лежить в основі творчості. Молодший шкільний вік – сензитивний період для розвитку творчої уяви, котра розуміється нами як різновид уяви, спрямований на створення нових, цілком оригінальних образів. Уява бере участь у всіх видах діяльності – ігровій, навчальній, трудовій, забезпечує адекватну поведінку в тій чи іншій життєвій ситуації, а отже, сприяє соціальній адаптації, що є особливо важливим для дітей з затримкою психічного розвитку, які мають обмежені можливості самостійної орієнтації. На сьогодні ряд атрибутів сучасності, до яких ставляться досить толерантно, блокують формування вищезгаданого психічного процесу. Мета дослідження – з’ясувати сутність, вікові закономірності та особливості розвитку уяви молодших школярів з затримкою психічного розвитку.