Abstract:
Наразі є важливим розв‘язання завдання успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціальну реальність нашої країни. У центрі цієї проблематики – старший дошкільник з інтелектуальними порушеннями. Саме науково обґрунтована адаптація такої дитини, психолого-педагогічний супровід її розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями та виводить на перший план потребу кардинально нового ставлення й підтримки такої дитини на етапі дошкільного дитинства у системі виховання – спеціального, інклюзивного та інтегрованого. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої й експериментально апробованої системи корекційно-виховної роботи щодо забезпечення адаптації дітей з вадами інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти.