Аннотации:
Однією з необхідних умов повноцінного розвитку особистості є вміння користуватись у спілкуванні грамотним та виразним мовленням. Крім того, сформоване імпресивне та експресивне мовлення – запорука успішного навчання дитини у школі. Проблема розвитку зв’язного мовлення дошкільників – одна з актуальних проблем як у дошкільній педагогіці загалом, так і у логопедичній практиці. У дітей із ЗНМ відзначаються труднощі у оволодінні навичками зв’язного контекстного мовлення, зумовлені недорозвиненням основних компонентів мовленнєвої системи та несформованістю низки психологічних передумов. Мета дослідження – вивчення стану розвитку та особливостей описового зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ, а також розробка прийомів корекційної роботи, спрямованих на його формування.