Abstract:
Актуальною проблемою сучасної школи є зростання кількості дітей із труднощами під час засвоєння навичок читання і письма, тому що молодші школярі не завжди готові до успішного включення в освітній процес. Разом з труднощами формування навичок писемного мовлення, що виникають через фізіологічну незрілість дитини чи є наслідком її соціальної та педагогічної занедбаності, зростає кількість молодших школярів із порушеннями читання й письма: дислексією, дисграфією. Порушення у дитини процесу реалізації письма може спричинити для неї значні труднощі на етапі шкільного навчання. Тому важливо вчасно виявити передумови дисграфії, що може проявитися у дитини із початком шкільного навчання, якщо не вжити відповідних заходів. Об’єкт дослідження – процес формування письма у молодших школярів. Предмет дослідження – методика формування письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня.