Аннотации:
Недорозвинення лексичної сторони мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення відображається на засвоєнні інших компонентів мовленнєвої системи (граматичної будови, зв’язного мовлення). Розвиток лексичної складової мовлення відбувається на спеціальних заняттях під керівництвом логопеда. Організовуючи різні види логопедичної діяльності, логопед може успішно розв’язувати задачі з розвитку лексичних умінь. Невід’ємною частиною корекційного впливу на дошкільників є логопедичні ритми, оскільки багато дітей не тільки страждають від мовленнєвих розладів, але й мають ряд ознак загального та незначного рухового порушення, психологічних проблем та ін. Мета роботи – теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка впливу засобів логоритміки на формування лексичних умінь у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня.