Аннотации:
У зв’язку з кардинальними змінами у галузі освіти щодо реалізації принципу доступності якісної освіти для усіх, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами, постає необхідність організації відповідного освітнього простору у різних типах закладів, зокрема дошкільних. Батьки дітей з особливими освітніми потребами тепер не шукають винятково спеціальні освітні заклади, їм достатньо звернутися до керівника закладу дошкільної освіти із заявою про зарахування своєї дитини. Це дозволяє максимально наблизити освітні установи до дитини, не виключати її із сімейного оточення на тривалий час, позитивно вирішувати проблеми соціалізації і максимально повноцінного життя у суспільстві. Мета роботи полягає у визначенні рівня готовності педагогів закладів дошкільної освіти до організації спільного корекційно-розвивального простору для дітей із тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку.