Костєва, Анастасія Володимирівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Практична орієнтація сучасного початкового курсу української мови закріплена на законодавчому рівні. Необхідність ознайомлення учнів з особливостями наукового стилю та розвитку в них мовленнєвих навичок для створення ...
Колодрібська, Олександра Олександрівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Важливість вивчення математики у початковій школі полягає в тому, що базові знання та компетентності із цього предмету створюють міцну базу для подальшого успішного вивчення й інших предметів математичного і природничого ...
Кініщук, Юлія Іванівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Формування основ екологічної культури, засвоєння моральних і духовних цінностей починається з дитинства. Молодший шкільний вік вважається сенситивним періодом для екологічного виховання дітей, ідентифікації себе, як ...
Гринчук, Інна Володимирівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Дослідницький проект спрямований на вивчення ефективності використання мнемотехніки для формування навчально-пізнавальної компетентності у здобувачів початкової освіти. Зокрема, дослідження має на меті визначити вплив ...
Григораш, Ірина Василівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Пріоритетом державної політики в галузі освіти є формування мовної особистості, самодостатньої, комунікабельної, здатної, готової до спілкування в будь-якій життєвій ситуації і в різних сферах суспільного життя. Виконання ...
Фомнюк, Яна Сергіївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Активізація пізнавальної діяльності учнів є однією з головних задач сучасної освіти. Пошук ефективних методичних прийомів спрямований на розвиток інтересу до знань і формування потреби у самостійному їх освоєнні. Для цього ...
Федин, Юлія(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогодні надзвичайно актуальним стало питання вдосконалення системи освіти для забезпечення нормального розвитку дітей, зміцнення їхнього здоров’я та профілактики захворювань, ризик виникнення яких є особливо великим у ...
Федорчак, Оксана Романівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвиток мовлення учнів визначено одним із ключових принципів навчання української мови, особливо у початковій школі. У цьому контексті стратегічний документ «Нова українська школа» слугує методологічним орієнтиром, ...
Дяволюк, Ірина Мирославівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасна фінансово-економічна ситуація в Україні залишається складною і неоднозначною. Умови переходу до ринкової економіки та активні процеси євроінтеграції спричиняють суттєві зміни в системі освіти. Суспільство потребує ...
Булиховська, Альона Миколаївна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
В умовах інформаційної спрямованості розвитку суспільства, процесів глобалізації і технологізації усіх сфер життєдіяльності, виникає потреба у формуванні людини з актуальними знаннями, гнучкістю та критичністю мислення, ...
Тітоцька, Ганна Володимирівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У світі, де науково-технологічний прогрес набуває нових масштабів, особливу увагу слід приділяти розвитку дослідницьких здібностей і навичок у молодших школярів, що стануть запорукою їхньої успішності в майбутньому. ...
Божок, Марина Олександрівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному глобалізованому світі однією з найважливіших потреб людини є прагнення відшукати своє місце в житті. Основною перепоною на шляху становлення молоді виступає конфлікт між необхідністю самовираження та існуючими ...
Вірста, Катерина Іванівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвиток творчих здібностей молодших школярів є надзвичайно важливим для системи освіти в цілому. Діти молодшого шкільного віку, які мають розвинені навички самостійної художньої діяльності та розвивають творчі здібності, ...
Трохіна, Юлія(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Проблема розвитку soft skills серед молодших школярів набуває дедалі більшого значення в освітніх системах усього світу. Сьогодні існує нагальна потреба в розвитку особистісних якостей та соціально-емоційних компетентностей, ...
Белінська, Юлія Валеріївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Рефлексивні вміння визначають ефективність професійної діяльності людини, її здатність будувати гармонійні особисті стосунки. Завдяки рефлексивним умінням учень усвідомлює власний досвід. Це усвідомлення є важливим якісним ...
Ковтонюк, Діана Вікторівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Формувальне оцінювання, яке сприяє розвитку у дітей ключових компетентностей і надає можливість для постійного вдосконалення, є важливим інструментом для підвищення якості освітнього процесу. Відтак важливим завданням ...
Гризак, Єлизавета Миколаївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасних умовах дедалі гостріше постає проблема дитячого читання: спостерігається зниження зацікавленості молодших школярів у читанні та погіршення кількісних і якісних показників, що охоплюють усі аспекти читацької ...
Токарь, Ангеліна Вікторівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
В умовах сучасної освітньої реальності та стрімкого розвитку інформаційних технологій, використання технологій діяльнісного навчання на уроках «Я досліджую світ» набуває особливого значення. Це завдання потребує вдумливого ...
Ярошенко, Анна Павлівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
В умовах війни більшість молодших школярів перебуває в стані стресу, що негативно впливає на їх емоційний стан, розвиток і функціонування мозку. Відтак спостерігається зниження рівня когнітивних функцій дітей, зокрема ...
Мідріган, Олександра Василівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвиток пізнавальної активності особистості є важливою умовою для досягнення позитивних результатів у навчанні та вихованні. Проте сучасна школа часто зосереджується на механічному запам’ятовуванні навчального матеріалу ...